PREKIŲ PRISTATYMAS
Užsakymo apdorojimas trunka iki 2 darbo dienų, paštomatai veikia kasdien, ištisą parą, be jokių ribotų darbo valandų, todėl savo prekes galėsite atsiimti Jums patogu laiku. Pristatymas vidutiniškai užtrunka iki 3 darbo dienų.
Pristatymas kartais gali vėluoti dėl tam tikrų priežasčių. Norėdami to išvengti, visados įsitikinkite, jog teisingai nurodėte savo adresą (atkreipkite dėmesį į adrese naudojamus tarpus, taškus ir kitus simbolius). Jeigu pasirinkote, jog prekės būtų pristatytos įmonės adresu, užtikrinkite, kad jis įvestas be klaidų.
Jeigu jūsų siuntinys vėluoja, prašome susisiekti su mumis arba su kurjeriu, kad gautumėte patikslintą pristatymo informaciją. Norime pabrėžti, jog jeigu tam tikri adreso informacijos pakeitimai atliekami jau patvirtinus užsakymą, pristatymo laikas gali keistis.
https://sapnunimfa.lt neatsako už pristatymo metu pažeistas prekes arba dingusias siuntas.
GRĄŽINIMO SĄLYGOS
Perkant el. parduotuvėje, kiekvienam pirkėjui ir jo nupirktai, tinkamos kokybės, prekei suteikiama 14 dienų grąžinimo garantija nuo prekės gavimo dienos. Remiantis Civilinio kodekso 6.228(10) straipsnyje numatytomis išimtimis dėl higienos priežasčių negrąžinamos prekės, kurios buvo išpakuotos po pristatymo.
Norėdamas grąžinti prekę(-es) Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo prekių gavimo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją el. paštu info@sapnunimfa.lt, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis.
Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
-grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
-prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
-prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
-grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;
-grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.
El. parduotuvė įsipareigoja, ne vėliau kaip per 10 dienų nuo vartotojo prašymo gavimo dienos, pateikti motyvuotą rašytinį atsakymą.
Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko Taisyklėse nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekė, Pardavėjas įsipareigoja nemokamai pakeisti analogiškomis tinkamomis arba grąžinami sumokėti pinigai Pirkėjui. Prekės grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas.
Paskutinį kartą atnaujinta: 2023-02-17